  • 1. Data: 2003-12-13 17:20:14
    Temat: władający
    Od: "marioooo" <m...@w...pl>

    witam
    mam prośbę czy może ktoś mi wyłożyć praktyczna różnice między pojęciem
    właściciel majątku a władający majątkiem ?
    pozdrawiam
    mariusz
    m...@g...pl

  • 2. Data: 2003-12-13 17:51:46
    Temat: Re: władający
    Od: "Pawel" <b...@p...onet.pl>

    > mam prośbę czy może ktoś mi wyłożyć praktyczna różnice między pojęciem
    > właściciel majątku a władający majątkiem ?

    władający majątkiem nie musi być właścicielem tegoz majątku.
    pozdr
    pawel

  • 3. Data: 2003-12-13 18:08:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marioooo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam prośbę czy może ktoś mi wyłożyć praktyczna różnice między pojęciem
    > właściciel majątku a władający majątkiem ?

    Łopatologicznie to będzie tak. Ja Ci pożyczam mój samochód. Ja jestem jego
    właścicielem, więc mogę go na przykład sprzedać. Ty zaś będziesz nim
    władał w danej chwili, a więc możesz nim jeździć, ale sprzedać już prawa
    nie masz.

  • 4. Data: 2003-12-13 18:39:23
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "marioooo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam prośbę czy może ktoś mi wyłożyć praktyczna różnice między pojęciem
    > właściciel majątku a władający majątkiem ?

    własciciel samochodu i zlodziej tegoz samochodu.

  • 5. Data: 2003-12-13 19:01:00
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marioooo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > własciciel samochodu i zlodziej tegoz samochodu.

    Przepraszam - to miala byc odpowiedz a nie nowe ogloszenie. Nie poszlo tam
    gdzie trzeba

  • 6. Data: 2003-12-13 19:01:34
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "marioooo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam prośbę czy może ktoś mi wyłożyć praktyczna różnice między pojęciem
    > właściciel majątku a władający majątkiem ?

    np własciciel samochodu i zlodziej tegoz samochodu

  • 7. Data: 2003-12-14 09:11:55
    Od: "marioooo" <m...@w...pl>

    witam
    a czy władający majątkiem (np. ziemią )
    może ją przepisać na inna osobę ???
    pozdrawiam
    mariusz

  • 8. Data: 2003-12-14 16:43:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > witam
    > a czy władający majątkiem (np. ziemią )
    > może ją przepisać na inna osobę ???

    Jeśli nie jest jednocześnie właścicielem, to nie może.