    From: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wizyta policji w domu
    Date: Sat, 29 Nov 2003 23:38:03 +0100

    news:bqan5u$7it$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    DNI
    > PO
    >
    > Wylacznie w przypadkach nie cierpiacych zwloki. Lewe oprogramowanie
    takowym
    > nie jest.
    wytlumacz im to jak beda pod drzwiami :D

    (dzis gadalem z osoba ktora miala taki nalot ... jednak panowie bardzo sie
    zawiedli bo nic nie mial, na linuxie lecial i na win2003 serwer 180dni :D
    plus mp3 tylko z plytek ktore mial na biurku ... ogolnie czysty gosc)
    (Zajscie mialo w Rudzie w sieci Elsat czy jak ona sie tam u nich zwie.)

    wala na ostro ...
    kaza sobie otworzyc drzwi pokazuja wypisany byle jak nakaz przeszukania ...
    w przypadku mojego kolegi wygladalo ono jakby byl juz kilka razy
    wypisywany...
    poprosil o czas na zadzwonienie na komisariat ... przez drzwi poprosil o
    dane policjantow...
    pozytywnie potwierdzil dane wpuscil gosci ktorzy juz wyraznie byli
    wnerwieni...
    na szczesci matka goscia jest prawniczka ktora doszla w trakcie
    przeszukania, bo panowie niebiescy chcieli odrazy brac kompa bo ma
    nagrywarke wiec napewno lamie prawo...
    jak juz nie chcial oddac kompa to chcieli dysk ...
    powiedziala im matka jego ze moga sie przejechac na tym jesli nie bedzie
    zadnych pirackich programow (a nie bylo)

    Dodatkowo przeszukiwali inne mieszkanie na pietrze, ale juz nie mieli
    wypisanego nakazu ... a i tak chcieli sie wepchac do domu.