  • Data: 2006-07-03 16:23:05
    Temat: Re: wiza na międzylądowanie
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wizard~! napisał(a):

    > Mialem nadzieje ze dla prawnika znajomosc statutu prawnego lotniska /
    > samolotu to nie problem.

    przyjmuje się, że pokład samolotu to teren państwa z którego pochodzi
    samolot. Urzędnicy państwa, w którym stoi obcy ("narodowo") samolot,
    muszą każdorazowo prosić kapitana samolotu o zgodę na wejście na pokład.

    Ale i tak nie wiem czy wiza nie jest ci potrzebna :)

    google na szybko twierdzi, że w przypadku międzylądowania wiza jest
    potrzebna.
    http://tiny.pl/tjq6

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911