  • Data: 2011-03-06 22:25:57
    Temat: Re: wirtualna zdrada
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale usiłuję od szanownych stron flejma wycisnąć jakieś bliższe
    > podstawy do zdań różnych, prezentowanych np. tu:
    > http://www.gazetakrakowska.pl/magazyn/177253,prywatn
    osc-pod-nadzorem,id,t.html?cookie=1

    > cyt: "Warto wiedzieć, że mąż żonę i odwrotnie może podsłuchiwać bezkarnie"

    Prywatne wypowiedzi redaktorzyny, który jest na tyle niechlujny, że
    wysyła do publikacji artykuł z rażącymi literówkami (np. "dwrotnie"
    zamiast "odwrotnie") nie są dla mnie źródłem prawa ani jego
    interpretacji. Zwłaszcza że redaktorzyna miesza podsłuchy-samowolki z
    zatwierdzonymi przez sąd działaniami operacyjnymi tzw. "służb".