  • Data: 2011-03-08 08:56:52
    Temat: Re: wirtualna zdrada
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Mar 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > Nasuwa się kilka pytań:
    >
    > 1. wyroki zapadały na podstawie polskiego prawa, czy może niekoniecznie,
    > hmm?

    Wyłącznie polskie strony, polskie prawo.

    > 2. czy oprócz wyroków za naruszenie odrębnych praw, przy okazji/po cichu
    > (lub też przegapione przed redaktorów) na pewno nie zapadły też wyroki
    > za instalowanie specurządzeń? (i jak to zakładanie wygląda w świetle
    > tamtejszego prawa)

    A to zaznaczałem - nie przykładałem się rzetelnie, tylko rzuciłem
    okiem po artykułach. Możliwość że jeden z drugim "pismak" z lekka
    pominął elementy które uznał za mniej ciekawe istnieje, nie
    zaprzeczam.
    Z drugiej strony... dasz głowę za stosowanie przepisów przez sądy?
    (mam na myśli choćby dyskutowaną tu kiedyś sprawę niestosowania
    art.60.4 KK, ze wskazaniem że na uczelniach prawniczych zastosowanie
    tego przepisu jest traktowane jako błąd)

    > Pamiętaj, że różnice w prawie mogą być dość drastyczne

    Nienienie, to bez związku z moim oderwanym pytaniem (nt. "niemieckiej"
    sprawy) w innym poście :)

    pzdr, Gotfryd