    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wierzyciel - sad - komornik - brak poinformowania dluznika
    Date: Thu, 26 Apr 2007 20:44:26 +0200

    W wiadomości news:f0plf2$l81$1@inews.gazeta.pl
    o...@g...pl <o...@g...pl> pisze:

    > Czy awizo były to nie wiem ja niczego nie podpisywałem. Nawet jeśli były
    > to co ? awizo nie jest dowodem na to że wiedziałem o przesyłce ze sądu.
    > Gdybym odmówił przyjęcia i byłby gdzieś mój podpis to rozumiem.
    Zapomniałeś, że żyjesz w Polsce. Tu prawa nie tworzyli i nie tworzą ludzie
    fachowi i inteligentni lecz dyletanci, czasem sprzedajni, i w najlepszym
    przypadku przy wsparciu trzeciorzędnych kauzyperdów. Przy czym drugorzędnych
    jest może kilku, a pierwszorzędnych brak całkowity.
    Otóż zaawizują ci dwukrotnie po czym uznają, że pismo zostało prawidłowo
    dostarczone. Mam to przetrenowane na sobie - nie mogłem podjąć awiza w
    sprawie przed kolegium d/s wykroczeń o wykroczenie drogowe bo nie
    przebywałem dłuższy czas w miejscu zamieszkania. I wszystko odbyło się za
    moimi plecami. Dowiedziałem się o tym, jak hiena przylazła egzekwować
    grzywnę (nb. 4 razy mniejszą niż koszty egzekucji). Interweniowałem gdzie
    mogłem - bezskutecznie.

    --
    Jotte