  • 21. Data: 2004-10-12 20:27:22
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczk? w samochodzie - co z tym zrobia ??
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Johnson wrote:
    > Sam się tam nie teleportował. Trzeba będzie wskazać, kto go tam postawił.

    siebie mam obowiązek wskazać?

    KG

  • 22. Data: 2004-10-12 20:34:08
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > ...i zamiast ulgowo (być może) poświecić oczami przed funkcjonariuszami,
    > trzeba będzie zabulić to, co zasądzi sąd grodzki (plus koszta sądowe).

    Uważasz wezwania za skutecznie dostarczone??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 23. Data: 2004-10-12 20:38:01
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "=PiNo=" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1.) Czy muszę się zgłosić i na policję i do straży miejskiej? Przecież
    > kartki mógł mi ktoś "gwizdnąć".

    Wezwanie nie zostało doręczone prawidłowo, bo bez zwrotnego
    potwierdzenia odbioru. Nie ma więc dowodu doręczenia wezwania w
    rozumieniu procesowym. Traktuje się je więc jako nieważne. W związku z
    tym jeżeli nie stawisz się, zostanie najprawdopodobniej wysłane
    oficjalne wezwanie. Osobiście radziłbym jednak udać się zgodnie z
    wezwaniem celem wyjaśnienia sprawy.

    > 2.) Czy muszę zgłaszać się do straży miejskiej, która swoje wezwanie
    > zamieściła później jeżeli już byłem (na razie teoretycznie) na
    policji?

    Niestety tak, jednak myślę, że wystarczy tam okazać wezwanie wystawione
    przez Policję i wyjaśnić, że dotyczy to tej samej sprawy
    Swoją drogą kolejny "inteligentny inaczej", (podobnie jak większość z
    nich), strażnik miejski dublujący wezwanie. W tym są dobrzy - w
    tropieniu źle parkowanych aut. Natomiat jeszcze lepsi są w spier....niu
    z miejsca gdzie coś się dzieje i wymagana jest ich interwencja.
    Najbardziej chory wymysł - Straż Miejska. Ich etaty lepiej byłoby
    przekazać dla Policji
    Pozdrawiam.

    --
    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn

  • 24. Data: 2004-10-12 20:39:18
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    adamb wrote:
    > Uważasz wezwania za skutecznie dostarczone??

    Jakie to ma znaczenie?

    KG

  • 25. Data: 2004-10-12 20:40:39
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sonn wrote:
    > Swoją drogą kolejny "inteligentny inaczej", (podobnie jak większość z
    > nich), strażnik miejski dublujący wezwanie. W tym są dobrzy - w
    > tropieniu źle parkowanych aut.

    Ktoś musi to robić.
    I właśnie od tego jest SM.

    > Natomiat jeszcze lepsi są w spier....niu
    > z miejsca gdzie coś się dzieje i wymagana jest ich interwencja.

    Na przykład?

    KG

  • 26. Data: 2004-10-12 20:55:25
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    kam napisał(a):
    > Jakie to ma znaczenie?

    No to może Ty mi powiesz dlaczego dzisiaj nie pojawiłeś się w
    komisariacie, pomimo, że włożono Ci wezwanie za wycieraczkę (wysłano
    listem zwykłym itd.) 2 tygodnie temu z terminem i celem wezwania??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 27. Data: 2004-10-12 20:55:48
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > A nawet jeśli samochód tam stał, to niech udowodnią mi, że to ja
    > postawiłem...
    >
    > KG

    Oczywiście że Ty postawiłeś. A raczej dopchnąłeś, popsuła sie gadzina. Jak
    przyjechałeś z sąsiadem żeby cie odholował to zapalił i pojechałeś. To coś z
    prądem było związane bo nie działały awaryjne światła. Zadnego wezwania nie
    widziałeś. Za to ktos zwinął trójkąt ostrzegawczy. Postawiłeś go przy
    samochodzie żeby było wiadomo że zepsuty. Potem się dowiedziałeś że trzeba
    takie zaciski przy akumulatorze wyczyścić. I to by było na tyle względem
    durnowatych wezwań bez potwierdzenia odbioru. A tak na marginesie to chciałbym
    zauważyc że w moim mieście poustawiało znaki że że jak się zaparkuje to auto
    może byc odholowane. I co i gó... . Źle zaparkowane samochody jak stały tak
    stoję. Typowo polskia głupata. Wyciągnąć szabelkę i nią pomachać. Tomek

  • 28. Data: 2004-10-12 20:59:29
    Od: "=PiNo=" <A...@o...pl>

    :
    : > 2.) Czy muszę zgłaszać się do straży miejskiej, która swoje wezwanie
    : > zamieściła później jeżeli już byłem (na razie teoretycznie) na
    : policji?
    : >
    :
[...]

    A nie mogą domagać się aby jeszcze zasilić kasę miejską, a nie tylko
    policyjną ?

    : Najbardziej chory wymysł - Straż Miejska. Ich etaty lepiej byłoby
    : przekazać dla Policji
    : Pozdrawiam.
    :
    :
    : --

  • 29. Data: 2004-10-12 21:02:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adamb wrote:

    > Uważasz wezwania za skutecznie dostarczone??

    To akurat jest, powiedzmy, uprzejmość ze strony funkcjonariuszy.

    Wezwanie z sądu przyjdzie sobie później - poleconym. No, chyba że położą
    na tym krzyżyk - na dwoje babka wróżyła...

  • 30. Data: 2004-10-12 21:04:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    adamb wrote:
    > No to może Ty mi powiesz dlaczego dzisiaj nie pojawiłeś się w
    > komisariacie, pomimo, że włożono Ci wezwanie za wycieraczkę (wysłano
    > listem zwykłym itd.) 2 tygodnie temu z terminem i celem wezwania??

    Jeszcze raz - ewentualna odpowiedzialność nie jest za niestawienie się
    na komisaraicie, tylko za wykroczenie będące podstawą wystawienia tego
    wezwania. Nie stawisz się teraz, to po ustaleniu właściciela pojazdu
    zostanie on wezwany. Juz z zachowaniem wszelkich wymogów, skoro tak Ci
    na tym zależy.

    KG