  • 1. Data: 2004-10-12 17:23:17
    Temat: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "=PiNo=" <A...@o...pl>

    Witam!
    Stałem (ok. 7 godz.) u wylotu jednokierunkowej ulicy (z zamieszczoną
    informacją, że samochód jest do sprzedania). Po powrocie do samochodu
    stwierdziłem, że mam za wycieraczką (z przodu) włożoną jakąś kartkę. Jak się
    okazało były to dwie kartki:
    1. wezwanie do stawienia się na komendzie Policji
    2. wezwanie ze straży miejskiej
    Z treści wezwania ze straży miejskiej wynika, że zostało ono dołożone do
    wezwania z Policji znacznie później (szacuję min. 2 godz.).
    I teraz moje pytania:
    1.) Czy muszę się zgłosić i na policję i do straży miejskiej? Przecież
    kartki mógł mi ktoś "gwizdnąć".
    2.) Czy muszę zgłaszać się do straży miejskiej, która swoje wezwanie
    zamieściła później jeżeli już byłem (na razie teoretycznie) na policji?

    --
    Pozdr.
    =PiNo=

  • 2. Data: 2004-10-12 17:38:51
    Temat: Re: =3D wezwanie za wycieraczk=B1 w samochodzie - co z tym zrobi=E6 ??
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Stałem (ok. 7 godz.) u wylotu jednokierunkowej ulicy (z zamieszczon=3F
    > informacj=3F, że samochód jest do sprzedania). Po powrocie do samochodu

    Czyli parkowales na terenie skrzyzowania ... powodzenia w negocjacjach
    mandatowych.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-10-12 18:12:50
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczk? w samochodzie - co z tym zrobia ??
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    =PiNo= napisał(a):
> [...]
    > 2.) Czy muszę zgłaszać się do straży miejskiej, która swoje wezwanie
    > zamieściła później jeżeli już byłem (na razie teoretycznie) na policji?

    Wyrzuć oba i nigdy się nie przyznawaj, że coś takiego miało miejsce.

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2004-10-12 18:23:10
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik adamb napisał(a) w wiadomości

    > Wyrzuć oba i nigdy się nie przyznawaj, że coś takiego miało miejsce.

    Jasne. Z policjantami spotkasz się w sądzie grodzkim.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-10-12 18:42:13
    Od: ww <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Johnson napisał:
    > użytkownik adamb napisał(a) w wiadomości

    > Jasne. Z policjantami spotkasz się w sądzie grodzkim.
    >
    > --

    Tych kartek mógł nie znaleźć bo ja tam przechodziłem i je wziąłem.
    Gdzieś słyszałem, że mandaty, takie wezwania za szybą bez potwierdzenia
    odbioru są nieważne.
    W.W

  • 6. Data: 2004-10-12 18:49:05
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ww wrote:

    > Tych kartek mógł nie znaleźć bo ja tam przechodziłem i je wziąłem.

    Odpowiadać bedzie nie za 'nieznalezienie' kartek, tylko za popełnione
    wykroczenie (o parkowanie zdaje się chodzi). Czy udowodnią mu sprawstwo...

    > Gdzieś słyszałem, że mandaty, takie wezwania za szybą bez potwierdzenia
    > odbioru są nieważne.

    To nie jest mandat.

    KG

  • 7. Data: 2004-10-12 18:54:49
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Tych kartek mógł nie znaleźć bo ja tam przechodziłem i je wziąłem.
    > Gdzieś słyszałem, że mandaty, takie wezwania za szybą bez potwierdzenia
    > odbioru są nieważne.

    To nie mandat tylko wezwanie. Jak nie pojdziesz od razu, to wezwa cie za
    pare tygodni juz do sądu grodzkiego.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2004-10-12 18:56:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adamb wrote:

    > Wyrzuć oba i nigdy się nie przyznawaj, że coś takiego miało miejsce.

    ...i zamiast ulgowo (być może) poświecić oczami przed funkcjonariuszami,
    trzeba będzie zabulić to, co zasądzi sąd grodzki (plus koszta sądowe).

  • 9. Data: 2004-10-12 19:22:43
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 20:54:49 +0200, KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    napisał:

    > To nie mandat tylko wezwanie. Jak nie pojdziesz od razu, to wezwa cie za
    > pare tygodni juz do sądu grodzkiego.

    i niech udowodnią, ze tam stałem. Mam czterech świadków, że samochód nie
    ruszał się spod bloku.

    --
    Falkenstein

  • 10. Data: 2004-10-12 19:31:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opsfrur5vxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > i niech udowodnią, ze tam stałem. Mam czterech świadków, że samochód nie
    > ruszał się spod bloku.

    Podżegasz do składania fałszywych zeznań?

    Alek