eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar › Re: wezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar
  • Data: 2006-06-01 07:16:19
    Temat: Re: wezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar
    Od: "Arek arkadoo" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jacQ napisał(a):
    > witam
    > przejzalem posty na grupie, wyluskalem te dotyczace zdjec z fotoradaru, ale
    > nie znalazlem odpowiedzi na moje watpliwosci:
    > dostalem listem poleconym jako wlasciciel pojazdu, wezwanie ze strazy

    Sytuacja, gdy w SG właściciel nie pamięta kto kierował, gdyż
    użczyał auta kilku osobm w tym dniu. Do prowadzenia auto w tym
    momencie przyznaje się jego trzech synów twierdząc, że korzystali
    z auta na zmianę w tym dniu, a nie są w stanie tego określić co do
    minuty. Co robi sąd?

    P.S.
    Można tą sytację zmodyfikować, że właściciel twierdzi, że on
    też prowadził tegoż dnia.

    Arek
    www.rower.fan.pl