eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar › Re: wezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar
  • Data: 2006-05-30 16:16:04
    Temat: Re: wezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> napisał:

    >Aha, to jak przyjdzie to mnie policaj i spyta, komu pożyczałem samochód
    >np. 10 lat temu, to mam obowiązek sobie przypomnieć?
    Jak cię 'zapyta' to masz prawny obwiązek wskazać, a nie sobie
    przypomnieć.
    Andrzejku :-) Tak stanowi prawo i NIE ja je ustanowiłem. Po co więc to
    zbędne bicie piany ? Pisząc nawet 1000 takich zdań, pytań, listów
    niczego nie zmienisz. Nie tędy droga. Hint: zmiana ustawy.

    > ale ja wyraźnie zakazywałem innym domownikom korzystać z mojego samochodu.
    Jeśli udowodnisz, ze nie mogłeś temu zapobiec i dochowałeś właściwej
    staranności to nic ci nie zrobią.

    >I co mi zrobisz? ;-P
    Ja ? Andrzejku - nie ten adres !!

    --