    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie do usuniecia braków formalnych pisma procesowego
    Date: Tue, 25 Apr 2006 01:12:46 +0200

    Marcin Wasilewski [###j...@a...pl.###] napisał:
    > Otóż jakiś czas temu moja siostra składała skargę na czynności
    komornika
    > o treści jak poniżej.
    > I oto dzisiaj przychodzi z sądu wezwanie do usunięcia braków
    formalnych
    > pisma procesowego, a dokładniej: jaka czynność jest zaskarżana, oraz
    czy
    > siostra domaga się zmiany, czy uchylenia tej czynności.
    > I teraz nie bardzo wiem, co jeszcze mam w odpowiedzi doprecyzować i
    jaki
    > kształt ma mieć takie uzupełnienie. Wg mnie w skardze wszystko było
> [...]

    Bo o kilkaset słów za dużo tam napisaliście w tym uzasadnieniu :-)
    Trzeba było napisać, że tytuł jest na inną osobę, niż komornik dokonał
    zajęcia, czego dowodem jest odpis tytułu wykonawczego oraz protokół.
    To jest jasne i oczywiste. To jedno zdanie by wystarczyło.

    Nie możecie sie domagać umorzenia postępowania egzekucyjnego, bo nie
    jesteście stroną. Wszak stroną jest jakaś U*** Jaroszynka. Nie
    wykluczone, że taka osoba istnieje i nie widzę powodu, czemu komornik
    nie miałby jej ścigać, skoro już sąd uznał, że jest czyimś tam
    dłużnikiem. Wam nic do tego.

    Natomiast sędzia się zorientował, że generalnie macie rację, tylko
    skopaliście wniosek i stąd moim zdaniem to pismo. Napiszcie, że
    żądacie uchylenia zajęcia rzeczy ruchomych oraz gotówki oraz nakazania
    komornikowi zwrotu zajętej gotówki, bowiem dokonał zajęcia u innej,
    niż dłużnik osoby - najpewniej omyłkowo.