    From: "BartekB" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie do sądu zmarłego a spadkobiercy
    Date: Tue, 24 Aug 2004 00:48:25 +0200

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał
    > Natomiast mają oni roszczenie cywilne do osób
    > korzystających później bez odpowiedniej umowy z tego sygnału.

    No dobrze, ale nasunela mi sie pewna mysl, ze w takim razie nawet za
    zycia abonenta pozostali lokatorzy nie maja prawa korzystac z sygnalu,
    co przeciez jest malo sensowe :)
    Umowa jest zawarta co prawda z konkretna osoba, "dysponentem" lokalu,
    ale tak wlasciwie dotyczy dostarczania sygnalu do konkretnego lokalu, a
    nie konkretnej osobie - lokal nie moze sie podpisac :) A lokal sie nie
    zmienil, zmienil sie tylko dysponent, ktory poczatkowo nie mial nic
    przeciwko odbieraniu sygnalu, za ktory zreszta placil. Tak samo jak
    wczesniej mogl placic ktorys ze wspollokatorow, niekoniecznie ten, ktory
    umowe podpisal. Tyle, ze oczywiscie zaprzestanie platnosci nie swiadczy
    o rozwiazaniu umowy... Ale scigac moga tylko zmarlego :) Wiec to w
    interesie kablowki powinno lezec to, by nie zniechecic oplata nowych
    najemcow do zmiany danych abonenta.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."