    From: "pluton" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie US do korekty formalnej
    Date: Fri, 20 Jul 2007 12:15:25 +0200

    > Minął tydzień, urząd milczy - a ja mam wątpliwości. Jak powinien
    postąpić obywatel / podatnik uważający, że jakiś organ nakazuje mu
    popełnić błąd (wykroczenie?).

    Spokojnie zakladasz, ze urzad ma zawsze racje. Obowiazujaca
    wykladnia dzis moze byc krancowo sprzeczna z wykladnia
    obowiazujaca wczoraj (taki paragraf 22).

    Twoja rola to reagowac odpowiednio szybko, zeby sie nie
    wkurzyli. Jezeli dzis ci kaza skladac oswiadczenie, ze
    jestes wielbladem, to skladaj.
    Jutro kaza ci zlozyc oswiadczenie, ze jestes krolikiem,
    to skladaj.

    Z urzedem skarbowym jak pamietasz przegral nawet AlCapone.
    Przypadki wygrania sa pojedyncze: w USA chyba tylko
    Chuck Norris, a w Polsce niejaki K., ktory przelewal kaske co
    miesiac na konto mamuski i nie odprowadzal podatku
    za darowizny.

    Ale po wyborach moze sie okazac, ze jednak dobiora mu sie do
    kupra :)

    pozdrawiam
    pluton