  • Data: 2007-03-23 17:20:41
    Temat: Re: weksel - prosze o porade
    Od: "Numi." <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sluchajcie:
    podpisujac umowe z siecia handlowa musialem zakupic weksel ,na ktorym byli
    dwaj wierzyciele (w przypadku gdybym nie byl w stanie splacic towar)
    Weksel na laczna wartosc 5 tys zl brutto.
    W hurtowniach moglem brac na termin ale tylko po oddaniu takiego weksla.
    Mam obawy ,iz siec trzyma weksel specjalnie - obawiam sie,ze moga na
    przyklad nagle ujawnic,iz nie zaplacilem f-vat o wartosci 100zl i naliczaja
    od tego procent zadluzenia (chociaz sprawa trwa juz dosyc dlugo i jakos nikt
    do mnie nie pisze ,nie wzywa do zaplaty)
    Jestem pewien,że ze swojej strony oplacilem kazda naleznosc.