  • Date: Sat, 24 Jun 2006 19:04:52 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc
    <t...@n...lechistan.com> <e78u6g$hlk$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@n...lechistan.com> <e79905$srb$1@inews.gazeta.pl>
    <l...@n...lechistan.com> <e79faj$poj$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@n...lechistan.com> <e7as3p$87$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@n...lechistan.com> <e7dgrd$t9a$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <e7dnqc$vk$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@n...lechistan.com> <e7dvka$7ma$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <e7emph$i5v$1@inews.gazeta.pl>
    <l...@n...lechistan.com> <e7j7l1$n1q$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@n...lechistan.com> <e7jmv8$f29$1@inews.gazeta.pl>

    krys wrote:

    > To tylko Twoje IYHO.

    Poparte doświadczeniem. I logiką. Jest firma, jest końcówka zlecenia - i
    pracownicy z reguły sobie sami radzą.

    > Ty mi jeszcze nie wytłumaczyłeś poprzedniego ARt KK - To dobro
    > mniejszej i większej wartości, ratowane w stanie wyższej konieczności,
    > w dodatku odroczone w czasie.

    Podałem stosowne zapisy ustawowe. Poczytaj.

    > Ale przy okazji ma obowiązek chronic zwykłego obywatela.

    Co nie zmienia faktu, że "licencji na zabijanie" nadal nie ma i za
    zabicie bandziora nie zostanie ukarany tylko przy spełnieniu takich
    samych warunków, jak zwykły obywatel (ba! z reguły nawet surowszych!)

    > I o te "pewne okoliczności" chodzi.

    Ale prawo nadal łamiesz. Tylko uchodzi ci to na sucho, bo stałaś w
    obronie innego dobra chronionego prawem.

    Podobnie w omawianym przypadku popełnienia "zbrodni" niepoinformowania o
    nieważności pełnomocnictwa.

    Dotarło, czy nadal zbyt trudne?

    > Udowodnij.

    Konstytucja.

    > Ja se zdanie poszatkujesz gdzie popadnie, to Ci wyjdzie co zechcesz.

    'se'?

    I zauważ, że "wychodzi co zechce" to tobie - ubzdurałaś sobie, że mam do
    faceta pretensje, że zajrzał do nieswojego konta i jesteś zbyt głupia,
    żeby przyznać się do błędu.

    > A poprzenich nigdy nie było, że podpisów nie wspomnę. Ale w sumie mi to

    Podpisy są po delimiterze.

    > lotto, chodziło tylko o zwócenie uwagi na belkę we własnym oku, zanim
    > sie komuś źdźbło wytknie. Nie oczekuję, że to zrozumiesz.

    Rozumiem, że jesteś jeszcze zbyt leniwa, żeby rzucić okiem na archiwum.

    Więc ci przypomnę: przypieprzyłaś się domojej wypowiedzi, bo nie znałaś
    anegdotki o ślepum koniu startującym w wyścigach. I zamiast pogooglać
    lub się zwyczajnie spytać, zaczęłaś tupać nóżką i nadymać się.

    [ciach]

    > Oczywiście, że żadna ustawa nie zabrania gadania nie na temat i

    Na temat. Poruszyłem istotny aspekt jego sprawy, o którym nie pomyślał.

    > odpowiadania na nie zadane pytania.

    No widzisz.