  • Data: 2006-06-20 10:18:08
    Temat: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...onet.pl wrote:

    > byłam upowazniona. Chodzi tu o kwote rzedu 100 tys która wystarczyła
    > by mi na zapłacenie praciwnikom i pociągniecie jej dalej. Nie mam w
    > tej chwili ani złotówki a pracowicy męża nękają mnie swoimi

    Póki co jedyne wyjście to porozmawiać z wykonawcami, pokazać akt zgonu,
    jeśli palanty nie wierzą, i zaproponować, żeby dokończyli robotę "na
    kredyt" uzgadniając jakieś "ekstra" po zakończeniu sprawy spadkowej i
    jednocześnie informując, że jeśli będą robic problemy, to z przyczyn
    obiektywnych kasę może szlag trafić (jeśli nei dokończą, to klient też
    się może wkurzyć) i będą wtedy poszkodowani.

    Jak mają rozum, to powinni się jakoś dogadać...

    Albo poświecić oczami w bankach i wykombinować jakiś kredyt hipoteczny
    pod zastaw mieszkania/domu.

    Szkoda, że nie masz upoważnienia do konta ani nie jesteś jego
    współposiadaczem - wtedy problemu by nie było.