  • Data: 2005-07-30 08:07:27
    Temat: Re: ważność legitymacji ubezpieczeniowej
    Od: maHo <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Filip Ozimek wrote:

    > Tez sie tego dowiedzialem w zakladzie pracy od kadrowej, jakies 2-3
    > mce temu; ale co i jak to nie wiem.

    Kurde, czyli wiadomo tylko że:
    - pewnie to jest miesiąc skoro druga osoba się dowiedziała tego samego
    - nie wie o tym nikt oprócz kadrowych i ludzi w recepcjach przychodni.

    Może ktoś jednak wie jaki przepis reguluje ważność legitymacji
    ubezpieczeniowej?. Chętnie bym sobie go wyszukał na isip.sejm.gov.pl i
    poczytał

    pozdrav

    maHo