    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ważność głosu w referendum
    Date: Wed, 18 Oct 2023 11:12:37 +0200
    <ugmbie$7n1$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <12w7p823u5i0m$.29p575tdiva0.dlg@40tude.net>
    <ugmp3n$lo8$1$Radoslaw@news.chmurka.net>

    On Tue, 17 Oct 2023 22:05:01 +0200, RadosławF wrote:

    > Nikogo do niczego, chyba że władza uzna że jednak te 98 procent
    > ją do czegoś zobowiązują.

    W Konstytucji zapisano, ze jak bierze udział ponad 50%, to wyniki
    są "wiążące".
    Ale kogo wiążą, to juz nie zapisano :-)

    > To już możesz zacząć to udowadniać. :-))))))))))

    Raczej poczekamy, zobaczymy.
    Cos mi sie widzi, ze płot białoruski szybko nie zniknie,
    wyprzedaż gospodarki będzie ograniczona, a imigrantow ... ciekawe ilu
    przyjmiemy.

    > To się mogą nie doczekać.
    > Zresztą nie było referendum że wyborcy się czegoś domagają. :-)

    Na razie mamy przypadek Jany Shostak. Urodzona na Białorusi,
    radykalna działaczka proaborcyjna, miała kandydowac z KO,
    ale za radykalne wypowiedzi skreślono ją z listy, trafiła
    do NL, i zdobyła w okręgu poznanskim 1786 głosów.

    Na radykalizm przyjdzie jeszcze poczekać.

    J.