    From: rmrmg <i...@s...atu.re>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wątpliwy dług i śmierć
    Date: Wed, 22 Dec 2010 16:42:11 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 10:21:16 -0600, witek napisał(a):

    > po sygnaturze akt dojdziesz co to jest.

    Jak? Da się dotrzeć do zawartości tych akt?

    > I nie tyle ile chcą, a tyle ile jest decyzji sądu I jeszcze sie zastanow
    > komu.

    Gdybym miał decyzje sądu (nakaz zapłaty) sprawa byłaby jaśna (jaśniejsza).

    > kto do sadu poszedl, firma windykacyjna czy pierwotny wierzyciel i
    > czy wierzyciel sprzedal dlug, czy tylko poszedl do firmy po egzekucje
    > (dziwne byloby, komornik lepszy i szybszy).

    Nie wiem, wydaje mi się, że wierzyciel sprzedał, windykatorowi a pismo
    dostałem od trzeciego podmiotu który napisał, że działa na rzecz
    windykatora. Ponoc numer konta który podali należy do windykatora.
    Dla mnie to troche dziwne wszystko. Jestem wstanie uwierzyć, ze
    spadkodawca nie zapłacił. Jednak równie dobrze mogłobyć tak, że długu nie
    było, sąd z automatu wydał nakaz zapłaty a spadkodawca był wtedy na
    OIOMie i nie mógł się przeciwić.