  • Data: 2009-03-22 10:48:12
    Temat: Re: wątpliwości językowe, prawnie, poprawnie jak to rozumieć
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Własnie z tych opisów znaków wynika że: dojeżdzając do znaku C10 ( nakaz jazdy z
    lewej strony znaku) wg Witka powinienem przejechać po lewej stronie względem znaku.
    Ponieważ znak stoi do mnie przodem to jego lewa strona to moja prawa. Zatem
    powinienem przejechać z prawej, niezgodnie ze strzałką na znaku.

    Zatem : mijając znak (C11) z prawej strony.........powinno odbić w prawo i mieć znak
    po lewej ręce.?????
    Alx

    .