    From: "Wojtek" <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: walka z urzędem
    Date: Wed, 8 Oct 2003 23:00:20 +0200

    Dzięki za info. Niestety rozsączanie nie wchodzi w grę (perfidna glina) a do
    oczka musiałbym pompować w górę działki.

    To co mnie nurtuje to czy właściciel rowu (miasto) podejmuje takie decyzje
    całkowicie swobodnie (na zasadzie np. dobrego lub złego humoru jakiegoś
    urzędnika) czy ma prawnie ściślej określone możliwości działania.

    Czy operat wodnoprawny to to samo co pozwolenie wodnoprawne?