  • 1. Data: 2011-07-12 19:59:00
    Temat: wadliwy zakupiony towar
    Od: "adi" <a...@g...com>

    Witam, sprawa dość nietypowa , zakupiłem bramę garażową od firmy z innego
    rejonu Polski bez usługi montażu, niestety elementy bramy okazały się za
    krótkie, powiadomiony o tym fakcie sprzedawca krótko mówiąc ma to gdzieś,
    fakturę oczywiście otrzymałem,co mogę z tym fantem zrobić aby wymów na
    sprzedawcy dosłanie prawidłowych części?

    Adi

  • 2. Data: 2011-07-12 20:09:49
    Temat: Re: wadliwy zakupiony towar
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 21:59, adi pisze:
> [...]
    > gdzieś, fakturę oczywiście otrzymałem,co mogę z tym fantem zrobić aby
    > wymów na sprzedawcy dosłanie prawidłowych części?

    Kupowałeś jako konsument, czy na firmę? Czy "za krótkie elementy" to
    wada wykonania bramy, czy źle wybrana brama przez ciebie?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-07-12 20:26:55
    Od: "adi" <a...@g...com>

    kupilem jako osoba prywatna, zbyt krótkie elementy sa winą doboru przez
    producenta

  • 4. Data: 2011-07-12 20:56:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 22:26, adi pisze:
    > kupilem jako osoba prywatna, zbyt krótkie elementy sa winą doboru przez
    > producenta

    Doboru czego? Czy to jest wada, która nie była znana przed zakupem?

    Jeśli tak, to reklamujesz z tytułu niezgodności z umową - odsyłasz bramę
    i żądasz wymiany na poprawną.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-07-12 23:49:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > gdzieś, fakturę oczywiście otrzymałem,co mogę z tym fantem zrobić aby
    > wymów na sprzedawcy dosłanie prawidłowych części?

    Złożenie reklamacji pisemnej nic nie da?

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-07-13 04:06:53
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Doboru czego? Czy to jest wada, która nie była znana przed zakupem?
    >
    > Jeśli tak, to reklamujesz z tytułu niezgodności z umową - odsyłasz bramę i
    > żądasz wymiany na poprawną.

    Chodzi o elementu prowadzące bramy jako Iz są za krótkie nie da się
    zmontować całego prowadzenia bramy mocowanego do sufitu.
    Odesłać jej nie mogę bo panele są zamontowane na ścianie a jak je zdejmę to
    dom będzie otwarty :)
    Wymiany elementów żądam cały czas ale bezskutecznie, reklamacja pisemna
    podejrzewam że nic tu nie zmieni, chyba że są jakieś formy których nie znam

  • 7. Data: 2011-07-13 04:22:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-07-12 22:26, adi pisze:

    > kupilem jako osoba prywatna, zbyt krótkie elementy sa winą doboru przez
    > producenta

    Co to znaczy że producent źle wybrał - kto dokonywał niezbędnych
    pomiarów, w jaki sposób następował ten dobór?

    --
    spp