eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy komputer i DG jednoosobowa › Re: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
    Date: Mon, 01 Jan 2007 21:51:22 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <enbsek$pu1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <147wnp7i3lr55$.16uw3nzbnm20$.dlg@40tude.net>
    <enbj3v$27s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <qkzwushbc9ut.1xsbgajm60kl1$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: dac80.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1167684885 26561 83.23.2.80 (1 Jan 2007 20:54:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Jan 2007 20:54:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    In-Reply-To: <qkzwushbc9ut.1xsbgajm60kl1$.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0666-1, 2006-12-31), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:436494
    [ ukryj nagłówki ]

    akala napisał(a):
    > jak najszybciej otrzymać sprawne narzędzie pracy za które zapłacił sporo.

    Wiec trzeba delikatnie, tak, zeby sprzedawce po swojej stronie, a nie
    jako wroga.

    > Nie pomógł ponieważ objawy uszkodzenie przed jego całkowitym

    Teraz dopiero to napisales :)

    > "zamilknięciem" są dla mnie rozpoznawalne i stawiam na 90 % ,ze padła karta
    > graficzna i gdyby to był sprzęt po gwarancji byłby naprawiony w ciągu 2- 3
    > dni.

    Jesli tak jak piszesz, jest to notebook z wyzszej polki, to naprawa
    karty grafiki (zakladajac ze to faktycznie to) polega na jej wymianie.
    Co zajmuje doslownie kilkanascie (dziesiat - zalezy od modelu) minut.
    Problem z gwarancja, polega na tym, ze najczesciej naprawy dokonuje
    autoryzowany serwis lub producent i najczesciej naprawa przedluza sie o
    czas wysylek i czekania na swoja kolej...
    Pogwarancyjne to naprawi pierwszy lepszy serwis zamawiajac czesc u
    producenta - co zajmuje duzo mniej czasu...
    Niestety...

    > Niczego na razie nie sugeruję a stwierdzam to co wiem, że jeżeli w ciągu 2
    > tygodni nie będzie miał nowego sprzętu to będzie musiał pilnie kupić nowy
    > /a, aktualnie z tego co wiem to tylko go ratuje pożyczka/, a w następnym

    Proponuje wypożyczenie sprzetu lub dogadanie sie ze sklepem (jesli on
    jest gwarantem) lub serwisem, moze dadza sprzet zastepczy. Ale to juz
    zalezy tylko od podejscia Twojego znajomego do problemu.

    > miesiącu ,jeżeli nie będzie miał sprzętu będzie musiał pożyczać na
    > jedzenie - po prostu jest "na rozruchu" i całe oszczędności właśnie
    > zainwestował w ten sprzęt.

    No coz, kazdy ma jakies problemy...

    Ogolnie powtarzam: nie przyjmowac postawy roszczeniowej, to znaczaco
    utrudnia kontakty z ludzmi, a moze spowodowac 'przedluzenie' serwisu...
    Pracownik sklepu /serwisu to tylko czlowiek, jak ktos na niego naskoczy,
    to moze stanac okoniem... A to chyba nie jest celem?


    pozdrawiam,
    Przemek O.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1