  • Data: 2003-02-20 16:23:24
    Temat: Re: wadliwa instrukacja obsługi !!!
    Od: "Klemens" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorki klemens, jezeli nie odrozniasz podlaczenia magetowidu i tv od
    > podlaczenia grafiki z tv-out i tv to niestety moja wiedza nie jest
    > wystarczająca by to Ci wytlumaczyc.
    >
    > ssj5

    Juz mi się niech pisać. Bo nie ma różnicy od strony sygnału- czy to tak
    ciężko zrozumieć?? Najważniejsze jest aby pasował sygnał, a z czego on
    wychodzi nie ma znaczenia. Może on wychodzic nawet z lodówki, pod warunkiem,
    że będzie spełnaił warunki określone dla sygnału VIDEO. Dla kompa nie ma
    znaczenia co jest na końcu kabla i odwrotnie- dla TV lub mag. nie ma
    znaczenia co jest na końcu kabla. Po to opracowano pewne standardy
    (dotyczące parametrów sygnałów audio-video) , aby nie było takich problemów.
    Już więcej nie będę pisał bo jesteś odporny na wiedzę techniczną tak jak ja
    jestem odporny na wiedzę humanistyczną.
    Odpowiadasz na moje posty chyba tylko dlatego, że nie umiesz się przyznać do
    braku wiedzy z tej dziedziny.
    Pozdrawiam.
    Klemens