  • Data: 2003-02-20 15:44:42
    Temat: Re: wadliwa instrukacja obsługi !!!
    Od: "Klemens" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie zadziwaisz mnie, miedzy TV a magnetoiwidem tez tak robie. poprobuj
    > miedzy TV a kompem.
    > zycze powodzneia. 60:40% prob zakonczy sie spaleniem grafiki.
    >
    > ssj5
    Nie szukaj dziury w całym. Jeżeli robie w jedną strone to i w drugą. Chyba
    to jest oczywiste. Przełączałem już kilkanaście razy i w jedna stronę i
    drugą (tzn. od TV do mag., oraz od mag. do TV).
    Palenei kart graf. może wystąpić przy wadliwej instalacji elektrycznej
    (kombinowanie z uziemieniem), ale ja nic nie poradzę na to. Poza tym to jest
    grupa o prawie a nie o elektronice. Jak się nie znasz na układach elektr. to
    się nie kłóć.
    Pozdrawiam.
    Klemens