    From: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: w poszukiwaniu szczytów idiotyzmu
    Date: Sat, 25 Mar 2006 18:09:14 +0000

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Za insynuację uznaję fakt, że zestawiasz te informacje w odniesieniu do
    > członków TK, a nie przeszkadzają Ci one w stosunki do np. składu
    > obecnego rządu czy kierownictwa partii wiodącej.

    Używasz słów, których nie rozumiesz.

    Ci ludzie również
    > zdobyli w przeważającej większości dyplomy w czasach komunistycznych itd
    > itp.

    To proste. Politycy - mądrzy, czy głupi, są poddani ustawicznej krytyce
    mediów i przeciwników politycznych. Krytyka sędziów TK jest odbierana
    jako zamach na instytucję TK. To po pierwsze. A po drugie - jeśli mam do
    czynienia z takim fenomenem, jak powszechna głupota wśród profesorów
    prawa (krytykowałem tu już kiedyś ich idiotyczny list do prez.
    Kwaśniewskiego, a takich przypadków można wskazać więcej),
    to warto się zastanowic nad jego przyczyną. Moim zdaniem fakt,
    że robili oni kariery w czasach komuny nie jest bez związku.

    > dokładnie tych samych argumentów można użyć w stosunku do podanych
    > przeze mnie grup. Szczególnie co do słowa "żenujące".

    To użyj! Zwróć tylko uwagę, że ja rozpocząłem od przedstawienia
    rzeczowych argumentów, których nikt nie podważył.
    Nie sztuka powtarzać bezmyślnie za nieprzychylnymi PiS
    "autorytetamu", że "kaczory zagrażają demokracji".

    Jurek

    PS.
    Kolejna porcja wypowiedzi z pl.soc.prawo (z braku reakcji
    wnoszę, że ich poziom odpowiada bywalcom tej grupy).
    Tym razem google spytałem o słowo "moherowe":
    "Ale większa część obywateli to jednak bydło.
    Moherowe bydło ;)"
    " masz mozg przezarte bredniami ktore szerza
    "moherowe berety" w programach typu rozmowy w toku"