  • Data: 2006-03-25 09:46:38
    Temat: Re: w poszukiwaniu szczytów idiotyzmu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek Wawro napisał(a):

    > "Insynuacja" to tyle, co "niesłuszny zarzut, wymysł".
    > Niezmiernie mnie ciekawi - co uznałeś za zarzut niesłuszny, wymyślony
    > przeze mnie:
    > - że sędziowie TK zdobywali dyplomy w czasach komunistycznych?
    > - że o awansie zawodowym w tych czasach decydowała partia?
    > - że w tych decyzjach brano pod uwagę partyjne interesy?

    Za insynuację uznaję fakt, że zestawiasz te informacje w odniesieniu do
    członków TK, a nie przeszkadzają Ci one w stosunki do np. składu
    obecnego rządu czy kierownictwa partii wiodącej. Ci ludzie również
    zdobyli w przeważającej większości dyplomy w czasach komunistycznych itd
    itp.

    > Na dodatek - z Twego tekstu wynika, że najsilniejszą bronią
    > sędziów miałaby być ich pozycja poparta dyplomami.
    > Obaawiam się, że żaden tytuł i dyplom nie mogą być bronią - zwłaszcza,
    > gdy używa się jej tak żenujący sposób.

    dokładnie tych samych argumentów można użyć w stosunku do podanych
    przeze mnie grup. Szczególnie co do słowa "żenujące".

    M.