  • Data: 2006-03-25 05:51:01
    Temat: Re: w poszukiwaniu szczytów idiotyzmu
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):

    > Propaganda wlasnie tak wyglada. Zwrocmy uwage na slowo "medrcy z dyplomami".
    > Wiadomo juz, ze jest to tekst sponsorowany.

    A tak właśnie wygląda polemika w wydaniu ćwierćinteligentów.
    Oczywiście masz dowody, że dostałem pieniądze za napisanie tego tekstu?

    > Druga rzecz - "porozdawanymi
    > przez komunistow zgodnie z ich partyjnym interesem". Jak wiadomo, najlepsza
    > bronia propagandy jest uzywanie wobec oskarzanych glownie tych insynuacji,
    > ktore maja logiczny zwiazek z oskarzajacym. W ten sposob wytracamy z reki
    > najmocniejsza bron, ktora moglby bronic sie adresat propagandowego
    > szczekania.

    "Insynuacja" to tyle, co "niesłuszny zarzut, wymysł".
    Niezmiernie mnie ciekawi - co uznałeś za zarzut niesłuszny, wymyślony
    przeze mnie:
    - że sędziowie TK zdobywali dyplomy w czasach komunistycznych?
    - że o awansie zawodowym w tych czasach decydowała partia?
    - że w tych decyzjach brano pod uwagę partyjne interesy?

    Na dodatek - z Twego tekstu wynika, że najsilniejszą bronią
    sędziów miałaby być ich pozycja poparta dyplomami.
    Obaawiam się, że żaden tytuł i dyplom nie mogą być bronią - zwłaszcza,
    gdy używa się jej tak żenujący sposób.

    > PLONK nie musze mowic, bo ten meteoryt propagandowy juz tu sie nie pojawi...
    > zapewne.

    A to jest najlepsze.
    Napluć i odejść z poczuciem wyższości.
    Wiwat młoda polska ćwierćinteligencja.