    From: the_foe <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: w polsce prawo jest dla plebsu ...
    Date: Fri, 17 Apr 2015 11:59:38 +0200

    W dniu 2015-04-16 o 14:07, marek pisze:
    > znajomy właśnie został skazany prawomocnym juz wyrokiem 8 miesięcy
    > bezwzględnego więzienia i 10 lat zakazu prowadzenia pojazdów za to że mając
    > 2 promile przestawiał samochód na prywatnej ogrodzonej posesji.
    >
    > Przecież to jakieś jaja są

    a nie miał przypadkiem juz wczesniej orzeczonego zakazu prowadzenia
    pojazdów?
    Skoro teren byl ogrodzony to po co Policje wpuszczał? Machasz reką i
    idziesz do wyra spac skoro i tak jestes napity. Co gliny zrobią, bramę
    wyważą bo wydaje im sie cos? Az w tak absurdalnym kraju nie zyjemy.

    > Ja rozumiem że po pijaku jezdzić nie wolno ale żeby na prywatnym ogordzonym
    > terenie ??
    > W takim razie nawet przestawiając samochód w swoim prywatnym garażu po piwie
    > zostanę skazany ... przeciez to jakaś kpina
    > kurwa, w jakim kraju ja żyję ....

    Kodeks drogowy:
    Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się poza
    drogami publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia zagrożenia
    bezpieczeństwa uczestników tego ruchu.

    Kodeks Wykroczeń Art. 98
    Kto, prowadząc pojazd poza drogą publiczną, nie zachowuje należytej
    ostrożności, czym zagraża bezpieczeństwu innych osób, lub nie stosuje
    się do przepisów regulujących korzystanie z dróg wewnętrznych lub innych
    miejsc dostępnych dla ruchu pojazdów,podlega karze grzywny albo karze
    nagany.

    Kodeks Karny Art. 178a
    § 1. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    odurzającego, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu lądowym, wodnym lub
    powietrznym, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do lat 2.

    --
    @foe_pl