    Subject: Re: uzytkowanie wieczyste
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Sat, 23 Feb 2019 10:15:47 +0100

    W dniu 23.02.2019 o 01:21, J.F. pisze:
    > Ja nie, ale normalnie ... 1/100 wartosci rocznie ?

    Opłaty z tytułu użytkowania wieczystego
    Opłaty roczne są zdefiniowane ustawowo i wynoszą od 0,3 - 3% ceny
    nieruchomości, w zależności od określonego w umowie celu, na jaki
    nieruchomość gruntowa została oddana. Termin płatności opłat rocznych
    upływa z końcem marca każdego roku.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/U%C5%BCytkowanie_wiecz
    yste

    > Najpierw nie poinformuja, potem powiedza, ze trzeba sie bylo
    > poinformowac, a potem zabiora, bo odsetki narosly

    zasady zmiany własności z u.w. na własność są różne w różnych
    samorządach, największa heca była w Warszafce, gdzie pazerne łajzy z
    pełomafii chciały zarżnąć mieszkańców po wygranych wyborach w myśl
    złotej zasady pełomafii zagłosujcie i spier... cie:))))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"