  • Data: 2009-03-18 15:34:46
    Temat: Re: użycie utworu muzycznego w reklamie
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kuczera pisze:
    > hej,
    >
    > chcielibyśmy w firmie użyć jednego kawałka polskiego zespołu
    > do reklamy. Reklamy w lokalnym radiu.
    >
    > Z kim powinniśmy się kontaktować i jakie mogą być tego koszty ?
    > W ZAIKS się nie orientują za bardzo ;-)
    >
    > Marcin

    Doskonale sie orientują tylko nie udzielają za darmo porad prawnych :)
    A skontaktować się musicie - co oczywiste przecież- z zespołem i (jeśli
    są spoza zespołu) autorem tekstu, kompoytorem i producentem.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl