    From: "zuza" <s...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uwzględnianie niepewności pomiarowej
    Date: Thu, 12 Aug 2010 18:33:14 +0200

    Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi. Widzę, że uważacie, podobnie jak my, że
    ta niepewość pomiaru powinna być uwzględniona. Problem w tym, że wykonawca
    czywiście uważa inaczej.

    No i faktycznie, 12,5, a nie 12 - nie pomyślałam. Ale to juz szczegół. O
    sądzie na razie nie ma mowy. Jesteśmy przed próbą i chodzi o to, czy możemy
    stwierdzić, że wykonawca spełni zapisy kontraktowe dopiero wtedy, gdy uzyska
    wynik 12,5. (W kontrakcie jest zapis, że ma być minimum 10).

    Ciekawa jestem czy jest na to jakikolwiek paragraf, na który moglibyśmy się
    powołać. Nie sądzę by wystarczyły tu standardy metrologii... Musi być coś
    konkretnego i niepodważalego.