  • Data: 2010-08-12 18:02:22
    Temat: Re: uwzględnianie niepewności pomiarowej
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (12.08.2010 19:25), zuza wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > No tak, tylko że wykonawca już dawno wybrany, instalacja zrobiona. Teraz
    > trwa rozruch, a do wykonania zostały próby gwarancyjne. I pojawia się
    > pytanie, co to znaczy, że wykonawca ma spełnić wartość z kontraktu? Zdania
    > na ten temat ą całkiem przeciwne. I jakoś trzeba się nawzajem do tych racji
    > próbować przekonać. Dlatego szukam czegoś konkretnego, na co mogłabym się
    > powołać.

    Aha, taka próba :). No to ja bym na waszym miejscu powiedział, że wg.
    waszej interpretacji tego zapisu w kontrakcie ma być tyle a tyle, w
    przeciwnym wypadku nie zapłacicie.

    On z grubsza ma do wyboru albo pójść z tym do sądu albo zrobić tak żeby
    było tyle ile żądacie. W sądzie będzie musiał wykazać że jest 10, a nie
    sposób tego wykazać pomiarem z rozrzutem 2.5 pokazującą 10.

    Oczywiście sąd to ostateczność, ale też jakiś argument w dyskusji.
    p. m.