  • 31. Data: 2007-04-10 08:34:25
    Temat: Re: utrzymanie przez rodziców na studiach
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:461a936e$1@news.home.net.pl...

    > No jednak cos nie tak. Ja jestem rocznik 80 i rowniez pisalem mature w 99
    > (chodzilem do liceum).

    Gosciu cos umilkl :)
    Albo szuka zawziecie swiadectw z podstawowki - zeby sobie przypomniec kiedy
    zimowal, albo odkrywa wlasnie mroczna tajemnice dziecinstwa :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 32. Data: 2007-04-10 08:42:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Michał "Kaczor" Niemczak porozsypywal nastepujace >
    Nic nie zimowałem. Rocznik 78, pracę dyplomową pisałem w 99 (sprawdziłem
    > w papierach), matura, jak pisałem - maj - urodziny kwiecień. Nadal się
    > upieram przy swoim.
    Cos krecisz. Rocznik 80ty, technikum 5letnie, praca dyplomowa + matura w
    2000, ukonczenie studiow - 2005
    Znajomi po liceum - rocznik 80ty, matura 99r, ukonczenie studiow 2004
    --
    badzio

  • 33. Data: 2007-04-10 10:10:53
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    PK

    > No to czekamy na wyjasnienia.

    No właśnie w tym sęk, że też mi tak wychodzi :> nie wiem :>
    Dobra, EOT bo nie o tym ten wątek.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 34. Data: 2007-04-10 11:00:46
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Hmmm w '99 matura i na jesień studia (do podstawówki poszedłem we
    > wrześniu podczas gdy w kwietniu kończyłem 7 lat - normalka), 5 lat
    > studiów - kończę w okolicach czerwca 2004. Urodziny mam w kwietniu,
    > kiedy to kończę 26 lat więc? Gdybym urodził się PO czerwcu to kończąc
    > daną szkołę de facto miałbym jeszcze nie skończony kolejny rok :) i tu
    > cały problem :)

    Nie, problem w tym że maturę miałeś o rok za późno :)

    Proszę rozpisz to sobie i jak byś nie liczył to maturę powinieneś pisać
    w 1998 kiedy miałeś 20 lat.
    Ale zaczynając od początku:
    1978 - urodziny
    1985 wrzesień - 1 klasa podstawówki - miałeś ukończone 7 lat ('85-'78=7)
    1993 wrzesień - 1 klasa technikum - miałeś ukończone 15 lat ('93-'78=15)
    1998 maj - matura - czyli 20 latek pisze maturę!
    1998 październik - 1 rok studiów

    Jeśli realizowałeś to w innych datach to albo "zimowanie" albo poszedłeś
    do podstawówki rok później (zakładam że nie miałeś przerw w nauce).

    pozdr

    Radek

  • 35. Data: 2007-04-10 15:05:51
    Od: "Bzyko" <m...@o...pl>

    a do ilu lat mozna dostac stypendium socjalne na uczelni ?? jest jakis
    limit ? :))

  • 36. Data: 2007-04-10 18:46:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@i...net> napisał w
    wiadomości news:evfnrl$9ko$1@news.onet.pl...

    > No właśnie w tym sęk, że też mi tak wychodzi :> nie wiem :>
    > Dobra, EOT bo nie o tym ten wątek.

    No - o tym tez.
    Zasugerowales, ze system niepoprawnie naklada gorna granice wiekowa, a
    tymczasem osoby idace normalnym torem edukacyjnym prawie zawsze koncza
    studia przed ukonczeniem 26 roku zycia - czyli w roku w ktorym koncza 24
    ("licealisci") lub 25 lat ("technicy").
    Wyjatek to osoby chodzace do zawodowki + 3-letnie technikum - tylko taka
    osoba konczy studia w ropku, w ktorym konczy 26 lat.

    Pozdrawiam
    SDD