    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrudnianie kontaktow z dziecmi
    Date: Tue, 8 Mar 2005 02:38:11 +0100

    Użytkownik "olaf" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:porm21dbb7u6ubnulfd8j3ugcqir5cp8f0@4ax.com...

    Dlaczego zaraz to ja jej coś zrobiłem?!

    nie smialabym cie o to posadzac ale...
    uwaznie przeczytalam Twoj post

    Jeśli żona wyprowadza się od męża, to znaczy że mąż ją krzywdzi?

    przyznasz, ze musialo byc zle skoro jedna ze stron podejmuje takie kroki

    Założyłem sprawę po sugestii psychologa.

    dlaczego dopiero po sugestii psychologa?

    Jeśli widzenie dzieci ze mną byłoby niewskazane dla nich, czy
    psycholog dziecka by mi doradzał walczyć o to?

    a to zalezy od kilku czynnikow

    Czy sam by dzwonił próbując mediacji z żoną i moją teściową?

    j.w

    Nielubię gdy się mnie bezpodstawnie oskarża.

    nie traktuj tego jak oskarzenie poniewaz nie chce odpowiedzi na powyzsze
    pytania. Mysle, ze na nie powinienes sam sobie odpowiedziec co naprawde sie
    miedzy Wami stalo, co naklonilo Cie po odejsciu zony do wizyty u psychologa
    , co tak naprawde sie miedzy Wami dzialo, po dokladnej analizie calej tej
    sprawy sam bedziesz wiedzial o co sad moze zapytac , co zona napisze we
    wniosku wg.mnie z prawda jest trudniej walczyc . Kazdy ojciec ma prawo na
    kontakty z dzieckiem / piszac "ojciec" mam na mysli kochajacego ojca, ktory
    nie zagrozi bezpieczenstwu dziecka / . Robimy bledy , zle sie dobieramy
    jednak na tym najbardziej cierpia dzieci i dla ich dobra nalezy przemyslec
    sprawe.

    Sandra