    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrata prawka z powodu oblanego egzaminu na prawko?
    Date: Sat, 13 May 2006 20:28:37 +0200

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Pała z logiki.
    1. Niedoczytałeś ! Opinię może miec każdy i nic tam z logiki.
    2. Nagle się odnalazłeś ? A co z potwierdzeniem swoich rewelacji nt.
    obowiązku ośrodka ruchu drogowego ? Pytanie było niewygodne i lepiej
    go pominąć, uchylając się przed odpowiedzią :-(

    > Idiota, który kogoś zabije, bo nie zna przepisów - nie.
    1. Najczęściej zabijają nie ci, którzy nie znają, ale ci, którzy je
    znają, ale nie stosują.
    2. Powtórzę raz jeszcze (tu utwórz swój zbiór logiczny) - z ogromnym
    prawdobieństwem ten, który właśnie podchodzi do egzaminu (i nawet go w
    pierwszym podejsciu nie zda) wie więcej niż ten przeciętny, który
    zdawał rok i więcej temu, a do przepisów nie ma ochoty sięgnąć, bo
    nikt i nic go do tego nie zmusza.

    >Popieram. Jedyny problem: koszta.
    A o jaki koszt ci chodzi ? Może życia tego nie "zabitego" o którym
    wspomniałeś ?

    >Poczytaj sobie łaskawie stosowne rozporządzenie.
    Przyganiał kocioł garnkowi... ;-)

    >Bredzisz straszliwie.
    Wiesz, obawiam się, że dyskusja z tobą przynieść mi może jedynie ujmę,
    więc nie będę ją kontynuował i wyciągał twoje listy z KF innym
    użytkownikom.
    EOT

    --
    Artur Golański