  • Data: 2004-12-06 06:01:27
    Temat: Re: utrata prawa jazdy wskutek jazdy po pijanemu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [...]

    > Do grupy: wybaczcie wybuch, ale dla mnie bezpieczeństwo na drodze jest
    > śmiertelnie poważną sprawą i nie mogę wybaczyć takiemu palantowi, co
    > sobie je lekceważy "och, będę bogaty, dam parę złotych i sprawy nie było".

    Lekko przerazaja mnie Twoje poglady. Rozumiem, ze pijanych kierowcow nalezy
    karac w taki sposob aby ta kare odczuli ale dozywotnie roboty to jest juz
    cos wiecej niz przesada... Przy czym wazniejsza od samej kary jest
    swiadomosc ze nie mozna jej uniknac... Niestety w Polsce prawdopodobienstwo
    poniesienia kary za wykroczenie lub przestepstwo drogowe jest nie wielkie i
    pewnie dlatego 90% kierowcow nie stosuje sie do nakazow ograniczen
    predkosci... W efekcie czego co roku ginie na drogach tyle ludzi, ze
    wystarczyloby by ich aby zasiedlic male miasto...

    j.