  • Data: 2004-12-06 02:17:17
    Temat: Re: utrata prawa jazdy wskutek jazdy po pijanemu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Amon_Tea wrote:

    > tylko pytamsię co mogę w tej sytuacji zrobić.
    > Jak już mówiłem - po wyjeździe w ciągu miesiąca będzie mnie stać, żeby
    > zapłacić grzywnę.
    > Bezproblemowo.

    Ale nie masz żadnego poczucia winy. Prezentujesz stanowisko "będę miał
    kasę, zapłacę i po sprawie". A każdy degenerat siadający za kierownica
    po pijaku powinien być traktowany co najmniej jak strzelający na oślep
    szaleniec.

    [ciach]

    > 2 - nie jestm szczylem bo lat mam odpowiednio dużo i wypraszam sobie.

    Co ma do tego wiek? Swoje szczylostwo udowodniłeś siadając po pijaku za
    kierownicą. Nikt mający grosz rozsądku i krztynę sumienia by tego nigdy
    nie zrobił.

    > A wypadki niekotrolowanych zachowań zdarzają się nawet najlepszym.

    Być może. Ale twoje przestępsto stawia cię wśród najgorszych.

    Tylko Bogu/losowi/szczęściu/whatever należy dziękować, że to był tylko
    słupek, a nie np. matka z dzieckiem w wózku.

    Ale fakt - szczyl to nie właściwe określenie. Za łagodne. 'Śmieć' byłoby
    bardziej adekwatne.

    Do grupy: wybaczcie wybuch, ale dla mnie bezpieczeństwo na drodze jest
    śmiertelnie poważną sprawą i nie mogę wybaczyć takiemu palantowi, co
    sobie je lekceważy "och, będę bogaty, dam parę złotych i sprawy nie było".