  • Data: 2008-08-21 15:37:22
    Temat: Re: uszkozdone auto przez grad na terenie serwisu ASO
    Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pepe1982 pisze:
    > CZY UWAŻACIE ŻE TAK BĘDZIE WYSTARCZAJĄCO:
    >
    > Nawiązując do mojego pisma złożonego u Państwa w dniu 21.08.2008r. żądam
    > całkowitego usunięcia szkód wynikłych w skutek gradobicia, o którym mowa w
    > Państwa piśmie z dnia 18.08.2008 oraz wypłaty odszkodowania za spadek
    > rynkowej wartości pojazdu. Żądam niezwłocznego usunięcia szkody na koszt
    > serwisu Auto Boss Chorzów oraz wypłaty odszkodowania w wysokości 15%
    > wartości rynkowej sprawnego samochodu. Powołuję się na wyrok Sądu
    > Najwyższego:
    >
    > Wyrok SN z dnia 25 listopada 2004 r. sygn. V CK 235/04
> [...]
    Hmm, w ostatnim akapicie dodalbym dokladna date, z zaznaczenie WŁĄCZNIE,
    do tego podalbym adres lub inny sposob kontaktu (aby nie mogli
    powiedziec ze ze wsgledow formalnych nie mogli sie skontaktowac), no i
    ofc wszystkie swoje dane oraz samochodu, mozesz tez dolaczyc xero pisma
    ktore Ci przeslali

    --
    Regards,
    Maverick