  • 1. Data: 2004-04-22 16:00:40
    Temat: us dzial egzekucji, mandaty
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    heh
    nosil wilk razy kilka poniesli i wilka :)

    dzis spotkala mnie przykra niespodzianka, otorz do rodzicow, tam jestem
    zameldowany, przyszla powiastka z us o zaplacenie 2 zaleglych mandatow,
    kwoty 250 i 200,

    "wyzej wymienione kwoty wraz z odsetkami za zwloke i powstalymi kosztami
    egzekucyjnymi, nalezy uregulowac..."

    teraz pytanie ile czasu jest na przedawnienie mandatu (2 czy 3 lata), bo
    ostatni dostalem opnad 2 lata temu, a przed ostatni, raczej ponad 3 lata,
    poza tym mam wrazenie ze i jeden i drugi byly na 300 :( ale moze mnie
    pamiec zawodzi

    druga sprawa to jakie koszty egezkucyjne, skoro to jest pierwsze
    upomnienie do zaplaty jakie dostalem, poza tym przyszlo zwykla poczta,
    nawet nie poleconym, takze nie ma zadnego potwierdzenia ze to otrzymalem

    kolejna sprawa nie ma zadnego terminu zaplaty, nawet magicznego slowa
    niezwlocznie :), nie ma tez napisane kiedy mandaty byly wystawione, za co,
    numeru sprawy czy czegos takiego tez nie ma, po prostu zwykly swistek
    papieru

    nastepna sprawa to to ze jeszcze niestety nie dostalismy zwrotu od
    podatku, rozliczam sie wspolnie z zona, czy ewentualnie z takiego
    rozliczenia jak skumaja ze maja nasza kase moga sobie potracic?
    czy tylko ewentualnie wejsc mi na pensje

    jak dla mnie to dziwne, jak jakis czas temu przyszla mi taka powiastka za
    mandat ze strazy miejskiej wygladalo to zupelnie inaczej, grozili mi nawet
    ze zajma mi nieistniejace juz konto ktore mieli gdzies u siebie zapisane,
    byl numer sprawy i wogole,, mozna sie bylo zorientowac o co i jaki mandat
    chodzi, a tu jakas lipa, enigma normalnie, zwykly swistek i nawet nie
    wiadomo o co chodzi

    no i teraz pytania, o co tak wlasciwie chodzi i co dalej z tym robic

    czy dowiadywac sie co oni tak wlasciwie chca, i wyjasniac, klocic sie z
    nimi ze to jakas lipa i nie moje mandaty, albo przedawnione, jakie moga
    byc te koszty egzekucyjne i procenty, wtedy ze strazy miejskiej bylo to
    jakies 6%

    moze po prostu udawac ze nie dostalem pisemka i przeciagac sprawe

    co radzicie :)

    bo dzisiaj nie udalo mi sie juz wyjasnic o co chodzi
    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 2. Data: 2004-04-22 19:09:10
    Temat: Re: us dzial egzekucji, mandaty
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał:

    >z odsetkami za zwloke i powstalymi kosztami egzekucyjnymi
    Sęk w tym, że odsetek od mandatów nie nalicza się :-)

    >teraz pytanie ile czasu jest na przedawnienie mandatu (2 czy 3 lata)
    Trzy lata.

    >na 300 :( ale moze mnie pamiec zawodzi
    Sprawdz to wszystko u poborcy w swoim US.

    >rozliczam sie wspolnie z zona, czy ewentualnie z takiego
    Ślę ci artykulik na ten temat na priv.

    >czy tylko ewentualnie wejsc mi na pensje
    Może (poborca).

    >czy dowiadywac sie co oni tak wlasciwie chca, i wyjasniac,
    Dokładnie tak -wyjaśnić, zobaczyć czy twoje i jest twój podpis.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2004-04-22 19:15:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Sęk w tym, że odsetek od mandatów nie nalicza się :-)

    no coz :) to cytat, sam sobie tego nie wymyslilem

    > Ślę ci artykulik na ten temat na priv.

    ok czekam

    > Dokładnie tak -wyjaśnić, zobaczyć czy twoje i jest twój podpis.

    to znaczy ze jak pojde to oni musza miec oryginaly mandatow, albo daty i
    za co byly wystawione?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 4. Data: 2004-04-22 19:33:49
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    szerszen wrote:
    > ok czekam

    A jeśli go zastosujesz, bo domyślam się o co chodzi - i będzie to
    skuteczne, to daj znać.

    KG

  • 5. Data: 2004-04-22 19:43:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    ok przekopalem rozmaite papiery i znalazlem te mandaty :( niestety moje a
    termin mlodszego mija 31-8

    teraz w zwiazku z tym konkretne pytania:
    - czy z racji tego ze pismo bylo zwyklym trybem, olac ich i czekac na
    nastepne, ewentualnie bawic sie z nimi do konca sieprnia, czy to cos da?
    czy jesli juz wszczeli proby egzekucji to po ptakach? :)

    - druga sprawa skoro mam blankiety to czy moge zrobic tak, ze jak juz sie
    zezla i zaczna grozic :) to moge pojsc na poczte zaplacic na blankietach i
    kazac im sie wypchac, czy jednak i tak nie unikne tych wyimaginowanych
    procentow i kosztow egzekucyjnych?

  • 6. Data: 2004-04-23 08:02:59
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    >A jeśli go zastosujesz,
    Wątpię, bo walka byłaby bez sensu; skoro pracuje lub ma inne dochody
    to i tak sciągną - czy to ważne z czego ...

    Artur Golański

  • 7. Data: 2004-04-23 09:01:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wątpię, bo walka byłaby bez sensu; skoro pracuje lub ma inne dochody
    > to i tak sciągną - czy to ważne z czego ...

    moze nie tyle z czego co w jakis sposob, albo w jakim trybie :)
    skoro sa pewne zasady, dlaczego maja obowiazywac tylko "okradanych"