  • 1. Data: 2005-03-19 04:34:25
    Temat: urzednik
    Od: "chemikpriv1" <c...@i...pl>

    witam

    sorry ale przez przypadek napisalem tego posta na grupie PODATKI - z gory
    sorry - pomyleczka.

    mam pewne informacje i doniesienia ze na jednej z urzedow pocztowych pracuje
    od rana tylko jedna osoba. Wiem ze to moze byc normalne, ale chcialbym zajac
    sie jak na razie tylko tym jednym przypadkiem.
    1 - Czy to jest zgodne z prawem zeby utrzad pocztowy otwierala tylko jedna
    osoba??
    2 - Czy to jest zgodne z prawem zeby w ogole jedna osoba pracowala na
    stanowisku pracy nie majac asekuracji i ubezpieczenia ze strony drugiej
    osoby?? (np zaslabniecie danej osoby lub inny wypadek przy pracy -w
    przypadku jednej osoby na nikogo nie mozna liczyc).

    bardzo prosze o odpowiedz lub ewentualnie o link do jakis artykulow
    pozdrawaim

  • 2. Data: 2005-03-19 05:45:29
    Temat: Re: urzednik
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > osoby?? (np zaslabniecie danej osoby lub inny wypadek przy pracy -w
    > przypadku jednej osoby na nikogo nie mozna liczyc).

    Czy jest czy nie jest, to raczej niebezpieczne. W przypadku napadu nie
    ma szans na jakakolwiek pomoc/obrone, a na dodatek nie ma tez zadnego
    swiadka, ktory taki napad moglby potwierdzic ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-19 05:46:12
    Od: "chemikpriv1" <c...@i...pl>

> [...]
    > ma szans na jakakolwiek pomoc/obrone, a na dodatek nie ma tez zadnego
    > swiadka, ktory taki napad moglby potwierdzic ....

    ale jak to sie ma do prawa - sa jakies zapisy w tej kwestii??

  • 4. Data: 2005-03-19 07:37:51
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2005 06:46:12 +0100, chemikpriv1 naskrobał(a):

    > ale jak to sie ma do prawa - sa jakies zapisy w tej kwestii??

    Pewnie nijak bo tą sprawę pewnie regulują przepisy wewnętrzne poczty
    polskiej,

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2005-03-19 08:23:52
    Od: "chemikpriv1" <c...@i...pl>

    > Pewnie nijak bo tą sprawę pewnie regulują przepisy wewnętrzne poczty
    > polskiej,

    myslisz ze nie jest to uregulowane prawnie ze na takim stanowisku moze
    pracowac jedna osoba?? wydaje mi sie ze powinno to byc zawarte w jakims
    przepisie - no i wlasnie go szukam

  • 6. Data: 2005-03-19 12:50:31
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > zajac
    > sie jak na razie tylko tym jednym przypadkiem.
    [...]
> [...]
    > osoby?? (np zaslabniecie danej osoby lub inny wypadek przy pracy -w
    > przypadku jednej osoby na nikogo nie mozna liczyc).

    To ja Ci podrzuce jeszcze trochę takich doniesień. Na moim osiedlu jest z10
    kiosków. I zauważyłem, że rano pracuje w każdym z nich tylko jedna osoba. Co
    więcej, w sklepiku z pieczywem, który mam pod nosem także pracuje tylko
    jedna osoba na raz. Bezprawie, po prostu bezprawie. A co będzie jak kioskarz
    zasłabnie? Albo sklepikarza napadną? Że już nie wspomnę o pani w budce z
    zapiekankami i o panu w kantorze :P

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 7. Data: 2005-03-19 13:32:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2005 09:23:52 +0100, chemikpriv1 naskrobał(a):

    > myslisz ze nie jest to uregulowane prawnie ze na takim stanowisku moze
    > pracowac jedna osoba?? wydaje mi sie ze powinno to byc zawarte w jakims
    > przepisie - no i wlasnie go szukam

    nie sądze żeby ustawa regulowała szczegółowo bezpieczeństwo na poczcie
    jeżeli nie reguluje w banku :DD

  • 8. Data: 2005-03-19 13:38:12
    Od: "chemikpriv1" <c...@i...pl>

> [...]
    > będzie jak kioskarz zasłabnie? Albo sklepikarza napadną? Że już nie
    > wspomnę o pani w budce z zapiekankami i o panu w kantorze :P

    No sluchaj drogi kolego - musimy rozgraniczyc tutaj mala (jednoosobowa - z
    tych co wymianiles) firme prywatna od bardzo duzej spolki z kapitalem skarbu
    anstwa (chociaz nie wiem do konca - bo nigdy mnie to nie interesowalo),
    ktora nie moze sobie lekcewazyc pewnych artykulow prawnych - i wlasnie
    takiego poszukuje. Jezeli ja bym sobie kupil i postawil w dozwolonym przez
    miasto miejscu KIOSK czy jakas tam budke z piwem to jak najbardziej - wydaje
    mi sie ze moge siedziec, ale to jest moje i moja odpowiedzialnosc - ale
    wydaje mie sie ze to jest calkiem co innego jezeli urzad poczty pozwala na
    otwieranie i urzedowanie jednej osobie na oddziale. Czy widzisz chociaz
    delikatna roznice?? Bo ja tak.

    Nie mozemy porownywac babci klozetowej ktora zawsze siedzi sama - chyba ze
    wdepnie do niej kolega na kawke w kibelku do koncernu np Orlen, ktory
    zatrudnia np 50-70 tys osob. Troche zboczyles z drogi ktora ja chce
    zmierzac - ale dzieki za odp

  • 9. Data: 2005-03-19 14:09:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    chemikpriv1 wrote:

> [...]
    > wdepnie do niej kolega na kawke w kibelku do koncernu np Orlen, ktory
    > zatrudnia np 50-70 tys osob. Troche zboczyles z drogi ktora ja chce

    Czasy w których panśtwo rządziło już się skończyły. I bardzo dobrze.
    Trochę przespałeś pieriestrojkę.
    Jeżeli jakieś przepisy są to wewnętrzne pocztowe. I tam szukaj.

  • 10. Data: 2005-03-19 14:23:04
    Od: "chemikpriv1" <c...@i...pl>

    > Czasy w których panśtwo rządziło już się skończyły. I bardzo dobrze.
    > Trochę przespałeś pieriestrojkę.
    > Jeżeli jakieś przepisy są to wewnętrzne pocztowe. I tam szukaj.

    powiem ci szczerze - ze nie wydaje mi sie zebys chcial, zeby panstwo nie
    trzymalo ŁAPKI na niektorych sprawach - na pewno.