eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawourlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok? › Re: urlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: urlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok?
    Date: Fri, 24 Aug 2007 17:49:53 +0200

    W wiadomości news:fam7ul$log$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > Ale ja się pytam o możliwość, nie o sposób.
    Czytajże uważnie. Napisałem - tak, jest to możliwe.

    > Czyli wychodzi na to, że np, dzwonię do pracodawcy, mówię że 'na żądanie',
    > a on że się zgadza (bo musi),
    On się nie musi zgodzić. On ma być tylko _poinformowany_ w odpowiedni
    sposób.
    Orzecznictwo wskazuje (choć z KP to nie wynika, a wręcz przeciwnie), że musi
    to być najpóźniej do momentu, w którym pracownik powinien rozpocząć pracę.
    Sposób powiadomienia wybrałbym taki, żeby nie było w razie sporu problemu z
    materiałem dowodowym.

    > a po chwili że odwołuje mnie, bo 'nieprzewidziane' okoliczności?
    Jak nie umiesz się przed tym zabezpieczyć, to tak.

    --
    Jotte