  • 1. Data: 2003-03-07 00:20:01
    Temat: urlop dziekanski, umowa zlecanie a ZUS
    Od: "Rafal..." <r...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych :)
    Sytauacja jest taka, że obecnie jestem studentem i pracuję na umowy
    zlecenie, toteż z tego tytułu mój pracodawca nie płaci składek do
    ZUS-u, chcę wziąść urlop dziekański nie zdrowotny, czy wtedy (ja dalej
    mając prawa studenckie) pracodawca nadal nie będzi emusiał płacic tych
    składek ?? Serdecznie dziękuje za odpowiedzi :)

    PS. FUT na p.s.prawo

    --
    Pozdrawiam :-)
    Rafał

  • 2. Data: 2003-03-07 00:32:32
    Temat: Re: urlop dziekanski, umowa zlecanie a ZUS
    Od: "Rafal..." <r...@p...onet.pl>

    > mając prawa studenckie) pracodawca nadal nie będzi emusiał płacic
    tych
    > składek ??

    znaczy się: "...czy pracodawca będzie mógł dalej tych składek nie
    płacić??" :))

  • 3. Data: 2003-03-07 06:15:07
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Rafal..." <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > mając prawa studenckie) pracodawca nadal nie będzi emusiał płacic tych
    > składek ?? Serdecznie dziękuje za odpowiedzi :)

    Tak, nadal jesteś studentem. Urlop nie pozbawia cię praw studenckich.
    Jedynym dokumentem, który cię tych praw pozbawi jest decyzja dziekana o
    skreśleniu z listy studentów.