  • 1. Data: 2005-07-30 23:35:07
    Temat: urlop a 2 x 1/2 etatu
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    z tego co się doczytałem to jak ma się 1/2 etatu to przysługuje
    tak samo 1/2 urlopu

    ale ja pracuję w dwóch miejscach na 1/2 etatu

    ile przysługuje mi urlopu 10 czy 20 dni?

  • 2. Data: 2005-07-31 00:20:09
    Temat: Re: urlop a 2 x 1/2 etatu
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    >ale ja pracuję w dwóch miejscach na 1/2 etatu

    >ile przysługuje mi urlopu 10 czy 20 dni?

    logiczne, 10 w jednym, 10 w drugim miejscu

  • 3. Data: 2005-07-31 00:50:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    wiadomości news:dch5bq$g7m$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > logiczne, 10 w jednym, 10 w drugim miejscu

    No coś Ty? A on na urlopie jest przez 4 czy 8 godzin pracy dziennie?

    A do pytającego: W każdym z miejsc przysługuje Ci 20 dni urlopu
    liczonych oczywiście 4 godziny dziennie. Ale że pracujesz 4 godziny
    dziennie, to i nadal 20 dni pozostaje.

  • 4. Data: 2005-07-31 01:06:34
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 lip o godzinie 02:50, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    > wiadomości news:dch5bq$g7m$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No coś Ty? A on na urlopie jest przez 4 czy 8 godzin pracy dziennie?

    Dlaczego zakładasz że pracuje 4 godziny dziennie? Może pracować np. 8
    godzin co rugi dzień..... ;)
    Zależy od regulaminu pracy.

    > A do pytającego: W każdym z miejsc przysługuje Ci 20 dni urlopu
    > liczonych oczywiście 4 godziny dziennie. Ale że pracujesz 4 godziny
    > dziennie, to i nadal 20 dni pozostaje.

    Nie zupełnie masz racje.
    Każdy urlop jest przeliczany na godziny.
    W przypadku pytającego, przy założeniu że nabył prawo do urlopu w wysokości
    20 dni, wymiar urlopu oblicza się:
    20 x 8 = 160 godzin urlopu przy pełnym etacie
    160 / 0,5 = godzin urlopu przy 1/2 etatu
    I teraz dopiero należy w połączeniu z harmonogramem pracy obliczyć ile
    przysługuje urlopu w danym okresie.

    Urlop w każdym zakładzie jest liczony odrębnie.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2005-07-31 01:12:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Dlaczego zakładasz że pracuje 4 godziny dziennie? Może pracować np. 8
    > godzin co rugi dzień..... ;)
    > Zależy od regulaminu pracy.

    A jak parcuje co drugi dzien po 8 godzin, to ile dni urlopu dostanie?

    > Nie zupełnie masz racje.
    > Każdy urlop jest przeliczany na godziny.

    Dokałdnie tak.

> [...]
    > przysługuje urlopu w danym okresie.
    > Urlop w każdym zakładzie jest liczony odrębnie.

    Ale w żadnym nie wyjdzie mu z 20 dni 10 tylko z tego powodu, ze ma 1/2
    etatu :-)

  • 6. Data: 2005-07-31 01:19:48
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 lip o godzinie 03:12, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale w żadnym nie wyjdzie mu z 20 dni 10 tylko z tego powodu, ze ma 1/2
    > etatu :-)

    No przestań ;)
    W skrajnych przypadkach, niepełnoetatowcy nawet mogą "zyskać" kilka dni
    urlopu - w związku z zaokrąglaniem itp ;)
    Oczywiście przy przeliczaniu godzinowym, które jest obowiązkowe.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 7. Data: 2005-07-31 08:00:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    dni
    > urlopu - w związku z zaokrąglaniem itp ;)
    > Oczywiście przy przeliczaniu godzinowym, które jest obowiązkowe.

    Dokładnie tak.

  • 8. Data: 2005-07-31 09:00:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

> [...]
    > A do pytającego: W każdym z miejsc przysługuje Ci 20 dni urlopu
    > liczonych oczywiście 4 godziny dziennie. Ale że pracujesz 4 godziny

    nie rozumiem czemu jest tak wiele sprzecznych opinii
    pracuję 2 x1/2 etatu, więc pracuję 8 godzin dziennie
    teoretycznie każdy pracodawca powinien mi dać 10 dni
    ale że trudne jest mi dać 10 dni w różnych terminach
    więc wygląda że faktycznie mam tylko 10 dni

    proszę o korektę toku myślenia, ew. instytucję która udzieli mi wyraźnej odpowiedzi

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

  • 9. Data: 2005-07-31 12:36:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    Tu nie ma co korygować. Należy Ci się 20 x 4 godziny, czyli 80 godzin
    urlopu. Jeśli standardowo pracujesz u każdego z nich po 4 godziny
    dziennie, to Ci się należy 20 dni. Od każdego. Jeśli pracujesz co drugi
    dzień po 8 godzin, to co prawda wówczas masz 10 dni urlopu, ale co drugi
    dzień, więc razem wychodzi 20 dni. Nie rozumiem, co tu niejasnego.

    Co do instytucji, to Państwowa Inspekcja Pracy powinna Ci to
    potwierdzić.