    From: "ppp" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: upublicznienie obrazu z kamery przemyslowej
    Date: Thu, 1 Jun 2006 01:21:34 +0200

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pan.2006.05.31.22.50.27.224195@gmail.com...

    > Tu akurat udowodnienie zadnego dlugu nie bardzo wchodzi w gre. Po pierwsze
    > dlatego ze ci wszystcy ludzie sie nie znaja, a po drugie dlatego ze
    > zlodziei bylo dwoch i zwineli dwa rowery dwoch roznych osob.
    > No i zakladam ze jak juz ich znajdziemy to sad im sie dobierze do d... i
    > stana sie zlodziejami takze formalnie.
    > A moze policja/sad moze zdjac ochrone wizerunku zeby mozna bylo zrobic
    > taka akcje?
    > Btw czy jesli chodzi o internet to wystarczy strona na serwerze w usa jak
    > w wypadku tej strony o ktorej bylo glosno we wszystkich
> [...]

    Sąd może wszystko. Prokurator lub policja wystawiają list gończy gdy nikt
    nie wie gdzie jest podejzany. To co opisales w zasadzie spelnia te
    przeslanki. W waszym przypadku polecam iść z fotkami na policję. Oczywiście
    nie dać się zbyć przemowami o tym, że to nie ten kaliber przestępstw, który
    lubią najbardziej. Przekazcie ten wizerunek i pilnujcie aby cos z nim
    zrobili. I byłbym zapomniał. Dokonajcie zgłoszenia kradziezy, w zgloszeniu
    przypilnujcie aby jako dowod ujeto te zdjecia, weźcie zaświadczenie o jego
    zlozeniu. Co do serwerów poza granicami polski to słyszałem że na wszelki
    wypadek nalezalo by to robic najlepiej w krajach ktore sa w niezbyt dobrych
    ukladach z naszym. I ponoc dobrze nie robic tego z domu i pamietac o
    anonimizerach. Podobno warto takich czynności dokonywać z cd, na ktorym jest
    maly linuks aby na sprzecie nie zostaly zadne slady. Moze troche
    przesadziłem ale pozdrawiam i zycze powodzenia. Goncie bandziorow i pokazcie
    ze nie dacie sobie w kasze dmuchac. Wiem co czujecie. 2 lata temu ukradli mi
    auto. Niestety nie bylo kamer.
    PS
    Zawsze możecie pytać obcych pokazujac zdjecie czy nie znaja goscia. To nie
    jest karalne. Doświadczenie mówi że pewnie tam wroca. Możecie w ramach
    przygody zaczaić się gdzies z boku i obserwować czy któryś się nie pojawi.
    Jak się pojawi to od razu do ochrony w międzyczasie dzwoniąc najlepiej do
    tego komu zgłaszaliście kradziez.