  • Data: 2008-01-02 14:11:42
    Temat: Re: [ uprawnienia policji przy kontroli ]
    Od: "Regand" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z ciekawosci: czy policjant ma prawo do zatrzymania dowodu
    > rejestracyjnego na skutek niewaznej (przeterminowanej) gasnicy? czy
    > ten fakt moze stanowic przeslanke do odholowania samochodu?

    Gasnica w samochodzie ma byc "sprawna" a nie ma nic mowy o terminie
    waznosci.
    Ja mam to wszystko zdrapane i jak bedzie chcial to mu odpale te gasnice ;)
    Za zabranie dowodu rejestracyjnego nigdy sie samochodu nie odholowywuje. Nie
    ma takiej mozliwosci.
    Po prostu uzupeniasz braki i odbierasz dowod.

    -
    Regand