  • Data: 2005-04-18 19:43:16
    Temat: Re: upowaznienie "calkowite"
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18/04/2005 21:23, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote :
    > Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > Przedstaw wzór pełnomocnictwa do sprzedazy nieruchmości.

    "Dzień dobry, panie notariuszu, chciałbym wystawić pełnomocnictwo do
    sprzedaży nieruchomości." :-P.

    Ale poważnie:

    Akt Notarialny
    W dniu 18 kwietnia 2005 roku, o godzinie 21:30, w Szczecinie, przy ulicy
    Notarialnej 1, stawił się przede mną, Franciszkiem Przykładowym --
    notariuszem prowadzącym kancelarię notarialną w Szczecinie, przy ulicy
    Kancelaryjnej 5, Zbigniew Sprzedający syn Henryka i Zuzanny z domu
    Babciowej, zamieszkałego w Szczecinie przy ulicy Domkowej 16, którego
    tożsamość ustaliłem na podstawie dowodu osobistego DD 1234567.

    Zbigniew Sprzedający oświadczył, że ustanawia swojego syna Józefa
    Sprzedającego urodzonego w dniu 1 marca 1980 roku, w Szczecinie, swoim
    pełnomocnikiem do sprzedaży nieruchomości położonej w Szczecinie przy
    ulicy Domkowej 15.

    Akt niniejszy został odczytany, przyjęty i podpisany.

    (-) podpis Franiszka Przykładowego
    (-) podpis Zbigniewa Sprzedającego

    Lub podobnie -- nie wiem jaka zwyczajowa forma występuje przy aktach
    notatarialnych.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)