  • 1. Data: 2004-03-18 17:27:32
    Temat: uniewaznienie przetargu. jak?
    Od: "Mazurzak" <m...@p...onet.pl>

    Nie bardzo wiem czy trafilem na dobra grupe. Jesli nie to przepraszam.
    Problem jest taki:
    firma x wyslala zapytanie ofertowe na swiadczenie jej uslug do kilku roznych
    firm m.in. do mnie.
    Firme x nie obowiazuje ustawa o zamowieniach publicznych. Deadline jest
    jutro.
    W zapytaniu ofertowym nie ma informacji jakie kryteria beda decydowaly o
    wyborze firmy, kiedy zostana ogloszone wyniki przetargu, jak rowniez kto
    zostanie poinformowany jego roztrzygnieciu (np. tylko zwyciezca czy tez
    wszycy uczestnicy). Czy moge napisac wniosek z żądaniem rozpisania nowego
    przetargu poniewaz ten nie spelnia wymogow uczciwego przetargu? Nie bede
    ukrywal ze zalezy mi na przesunieciu jego terminu.
    Z gory dziekuje za podpowiedzi.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-03-18 18:03:56
    Temat: Re: uniewaznienie przetargu. jak?
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Mazurzak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszycy uczestnicy). Czy moge napisac wniosek z żądaniem rozpisania nowego
    > przetargu poniewaz ten nie spelnia wymogow uczciwego przetargu?

    Zartujesz?
    Ktoś stosuje sobie reguly postepowania przetargowego bo mu tak wygodniej -
    ma gotowe procedury. Ale nie jest zwiazany w zaden sposób ustawa o
    zamowieniach - zwlaszcza w zakresie zawartosci SIWZ, jawnosci zasad
    kwalifikacji itp.
    Przeczytaj jeszcze raz swoje slowa

    > Firme x nie obowiazuje ustawa o zamowieniach publicznych.

    NIE MA żadnej mozliwosci uniewaznienia 'przetargu' bo to nie jest przetarg w
    rozumieniu ustawy. To jest prywatny konkurs ofert.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H