  • Data: 2004-10-21 10:35:49
    Temat: Re: unieważnienie małżeństwa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cl7oh8$dtm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie ma czegos takiego jak rozwod koscielny. Jest uniewaznienie
    > malzenstwa.

    ok ;) i tak wychodzi na to samo

    >I niekoniecznie musi trwac latami. Sprawa mojej kolezanki
    > zakonczyla sie po roku, a ona sama wcale nie narzekala na
    > nieprzyjemnosci ze strony ksiezulkow.

    bo miala wyjatkowego farta, albo jak napisalem oboje malzonkowie chcieli
    tego samego, jednak znam obecnie 2 przypadki bylych malzenstw starajacych
    sie o uniewaznienie malzenstwa w kosciele i w obu przypadkach sa duuze
    problemy i wyciaganie intymnosci, a czas mozna liczyc juz w latach