eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawounieważnienie egzaminu państwowego czy też klasówki w szkole › Re: unieważnienie egzaminu państwowego czy też klasówki w szkole
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: unieważnienie egzaminu państwowego czy też klasówki w szkole
    Date: Wed, 24 Mar 2010 08:16:39 +0100

    news:hobi80$1mt$1@news.dialog.net.pl...

    >> Nie ma mowy o błędzie "wyniesienia",
    > Oczywiście, że jest.

    bo?
    jakis paragraf, czy moze tak ci sie tylko wydaje

    > Dopuścił do zniszczenia dokumentów.

    bzdura, co najwyzej dopuscil do zniszczenia "dokumentow"

    > Więc umiesz jeździć i znasz przepisy. Jak je zgubisz albo ja ci ukradnę
    > chcesz otrzymać wtórnik, czy zdawać jeszcze raz (to wszak formalność, bo
    > już się nauczyłeś).

    a jakie to ma znaczenie w przypadku klasowki, kartkowki czy innego
    sprawdzianu wiedzy, bedzie chcial to moze to robic co lekcje i juz

    > Nie tak dawno niektórzy mówili, że linijką po łapie albo trzcinką po dupie
    > to też dla ich dobra.

    no pewnie, za to teraz oprocz nauczyciela w klasie siedzi "pan edukator"
    ktorego jedynym zadaniem jest umozliwienie nauczycielowi prowadzenia lekcji,
    a uczniowie bez krempacji uzywaja w stosunku do nauczyciela wulgaryzmow, on
    nawet posluchu nie moze wymusic prewencyjnym odpytywaniem bo uczen ma
    orzeczona "dysfunkcje" albo ma odgorny prikaz wypchniecia go ze szkoly, aby
    problem mial ktos inny